Κιτ συμπλέκτη Bikeman Performance High Altitude - 06-15-119-TCK
772,44 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ
Κιτ συμπλέκτη μετατροπής στρέψης Boss Stage 2
Παραγωγός:
Κωδικός παραγωγού:
06-15-119-TCK
Γενική περιγραφή
- Διορθώνει προβλήματα βραδύκαυστου συμπλέκτη
- Απαράμιλλη επιτάχυνση και αύξηση της ταχύτητας στην πίστα
- Άμεση αλλαγή ταχύτητας όπισθεν (downshifts)
- Διατηρεί τις στροφές πολύ καλύτερα από το εργοστάσιο
- Τα μαξιλαράκια ομαλής αλλαγής ταχυτήτων στο στάνταρ κιτ παρέχουν ομαλή αλλαγή ταχυτήτων στα στάνταρ κιτ
- Η βελτιωμένη μετατροπή των ελατηρίων στρέψης παρέχει ακόμη καλύτερες επιδόσεις και μπορεί να αυξήσει την τελική ταχύτητα
- Πολύ πιο ομαλή και με καλύτερες επιδόσεις εναλλαγή ταχυτήτων στα στάνταρ κιτ συμπλέκτη
- Τα κιτ συμπλέκτη μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν για λεπτομερή ρύθμιση
- Περιλαμβάνει συμβουλές ρύθμισης για συγκεκριμένα μοντέλα και διάφορες επιλογές τροποποίησης
- Τα τυποποιημένα κιτ συμπλέκτη περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενα μαγνητικά βάρη Goldstar, κύριο ελατήριο Bikeman Performance (ορισμένα μπορούν να εξοπλιστούν με δύο κύρια ελατήρια για διαφορετικά έτη ή/και στροφές), δευτερεύον ελατήριο Bikeman Performance, δύο δευτερεύουσες ροδέλες ομαλής μετατόπισης και ένα σπιράλ προσαρμοσμένης κοπής.
- Τα κιτ συμπλέκτη μετατροπής στρέψης περιλαμβάνουν ένα κύπελλο ελατηρίου στρέψης, ρυθμιζόμενα μαγνητικά βάρη συμπλέκτη Goldstar, κύριο ελατήριο Bikeman Performance (ορισμένα μπορεί να διαθέτουν δύο κύρια ελατήρια για διαφορετικά έτη ή/και στροφές), δευτερεύον ελατήριο Bikeman Performance, δύο δευτερεύουσες ροδέλες smooth-shift και μια σπείρα προσαρμοσμένης κοπής.
- Τα κιτ συμπλέκτη μετατροπής στρέψης παρέχονται με μια νέα πλήμνη άξονα που διαθέτει τρεις οπές για την τοποθέτηση του ελατηρίου στρέψης
- Το εργαλείο δευτερεύοντος ελατηρίου PART #1141-0283 λειτουργεί σε όλους τους δευτερεύοντες συμπλέκτες της Arctic Cat '05-'18 με το κιτ μετατροπής στρέψης Bikeman- διατίθεται ξεχωριστά και συνιστάται ιδιαίτερα.
- ΜΟΝΟ με τα κιτ μετατροπής συμπλέκτη στρέψης, η όπισθεν των δίχρονων μοντέλων ενδέχεται να μην λειτουργεί σε καταστάσεις υψηλού φορτίου (οπισθοπορεία σε χιονισμένο λόφο), αλλά θα λειτουργεί άψογα σε καταστάσεις χαμηλού φορτίου (από ρυμουλκούμενο, γκαράζ κ.λπ.).
- Τα κιτ συμπλέκτη μετατροπής στρέψης απαιτούν την διάνοιξη μιας οπής 1/4" στο δευτερεύοντα συμπλέκτη για να πιάσει το άκρο του ελατηρίου.