check Δωρεάν αποστολή από 349,00 €
check Επιστροφές έως 14 ημέρες
check Πλήρωσε σε 30 ημέρες
check Χονδρική περιοχή - B2B
ID: 2744139

Μοχλός ποδόφρενου RFX Pro μαύρο και μπλε - FXRB7040099BU

83,11 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ

Μοχλός πίσω φρένου RFX Pro FT (μαύρο/μπλε)

Κωδικός παραγωγού:
FXRB7040099BU
Γενική περιγραφή
  • Πεντάλ φρένου RFX Pro Series με εύκαμπτο άκρο
  • Τα πεντάλ φρένων RFX Pro Series έχουν σχεδιαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα.
  • Τα πεντάλ φρένων Pro Series είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο 7075-T6 και διαθέτουν σφυρήλατο άξονα OEM, το λείο φινίρισμα του άξονα βοηθά στη μείωση της φθοράς που σχετίζεται με το ραβδωτό σχέδιο.
  • Οι εύκαμπτες άκρες της σειράς Pro Series είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο billet με κατεργασία CNC και διαθέτουν περιστρεφόμενη άκρη με ελατήριο που περιστρέφεται κατά την πρόσκρουση, όπως σε ένα αυλάκι, για να μειώσει τη ζημιά. Το άκρο διαθέτει επίσης αιχμηρά δόντια για να βοηθάει το κράτημα σε λασπώδεις συνθήκες.
  • Οι εύκαμπτες μύτες της σειράς Pro Series διαθέτουν επίσης ένα στοπ στην περιστρεφόμενη μύτη που σταματά την μύτη στις 90 μοίρες περιστροφής, αποτρέποντας τη ζημιά που μπορεί να προκληθεί όταν η μύτη περιστρέφεται κάτω από το κάλυμμα του συμπλέκτη.
  • Τα πεντάλ φρένων της σειράς Pro Series διαθέτουν επίσης έναν εύκαμπτο εύκαμπτο σωλήνα φρένου για να αποτρέψουν την κάμψη του άξονα του πεντάλ κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης.
  • Χαρακτηριστικά:
  • Κατασκευασμένο από αλουμίνιο αεροσκαφών 7075.
  • T6 με θερμική επεξεργασία για αυξημένη αντοχή σε εφελκυσμό.
  • Σφυρηλατημένος άξονας για αυξημένη αντοχή του πυρήνα.
  • Ο λείος σχεδιασμός του στελέχους μειώνει τη φθορά της επιφάνειας.
  • Επεξεργασμένο με CNC εύκαμπτο άκρο.
  • Η περιστροφική δράση μειώνει τις ζημιές από χτυπήματα.
  • Μηχανικό στοπ στο άκρο.
  • Ενσωματωμένος σωλήνας φρένου.
  • Έγχρωμη ανοδίωση για την αποφυγή διάβρωσης.
  • Λογότυπο χαραγμένο με λέιζερ.
  • Οδηγίες εγκατάστασης:
  • Ξεκινήστε σημειώνοντας το ύψος του άκρου του πεντάλ σε σχέση με το υποπόδιο.
  • Αφαιρέστε τον σφιγκτήρα R ή τον πείρο από το πίσω μέρος του μπουλονιού του φρένου που βρίσκεται πίσω από το πλαίσιο.
  • Αφαιρέστε το μπουλόνι περιστροφής που ασφαλίζει το πεντάλ στο πλαίσιο.
  • Αποσυνδέστε το ελατήριο επιστροφής από το πεντάλ και αφήστε το να κρέμεται.
  • Περιστρέψτε το πεντάλ προς τα έξω, αποκαλύπτοντας τον πείρο στο πίσω μέρος του συνδέσμου του πεντάλ.
  • Αφαιρέστε τον πείρο και τον πείρο συγκράτησης για να αφαιρέσετε το πίσω πεντάλ φρένου.
  • Καθαρίστε τις τσιμούχες λαδιού από το παλιό πεντάλ και επανατοποθετήστε τες στο νέο πεντάλ.
  • Καθαρίστε όλα τα μέρη με ένα γράσο πολλαπλών χρήσεων, όπως το maxima MPPL, έτοιμο για επανασυναρμολόγηση.
  • Επανατοποθετήστε τον σύνδεσμο φρένου, τον πείρο συγκράτησης και τον πείρο σφήνας.
  • Επανατοποθετήστε το ελατήριο επαναφοράς.
  • Εφαρμόστε αδιάβροχο γράσο maxima στο μπουλόνι περιστροφής, ευθυγραμμίστε την οπή του μπουλονιού και επανατοποθετήστε το μπουλόνι.
  • Σφίξτε τον κοχλία περιστροφής με την απαιτούμενη ροπή σύμφωνα με τις οδηγίες λειτουργίας.
  • Επανατοποθετήστε τον σφιγκτήρα R/τον ακροδέκτη στο πίσω μέρος του κοχλία περιστροφής.
  • Αφού τοποθετηθεί το πεντάλ, ρυθμίστε το ύψος του πεντάλ στη σωστή θέση και το ελεύθερο παιχνίδι χαλαρώνοντας το παξιμάδι πάνω από το σύνδεσμο και στρέφοντας το μπουλόνι του εμβόλου προς τα μέσα ή προς τα έξω, όπως απαιτείται.
  • Τοποθετήστε τώρα τον εύκαμπτο σωλήνα φρένων.
  • Ιαπωνικά μοντέλα - Αφαιρέστε το παξιμάδι και τη ροδέλα της κάτω βάσης του κινητήρα, αντικαταστήστε την παλιά ροδέλα με τη νέα που είναι προσαρτημένη στον εύκαμπτο σωλήνα φρένων.
  • Μοντέλα KTM - Αφαιρέστε τη νέα ροδέλα που είναι προσαρτημένη στον εύκαμπτο σωλήνα φρένων, αφήστε την στην άκρη καθώς δεν απαιτείται στην KTM, βάλτε το καλώδιο σε βρόχο γύρω από το κάτω στήριγμα κινητήρα και τοποθετήστε το μέσα στο εξάρτημα συμπίεσης.
  • Ρυθμίστε τη σωστή τάση στο καλώδιο φρένων, φροντίζοντας να μπορεί το πεντάλ να εκτείνεται προς τα κάτω.
  • Σφίξτε το εξάρτημα με πένσα και κόψτε το καλώδιο που περισσεύει.

Άλλοι αγόρασαν επίσης