check Δωρεάν αποστολή από 349,00 €
check Επιστροφές έως 14 ημέρες
check Πλήρωσε σε 30 ημέρες
check Χονδρική περιοχή - B2B

Προμήθειες

Πως μπορώ να παραγγείλω στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

 

  1. Σε κάθε προϊόν θα βρεις ένα μεγάλο πορτοκαλί κουμπί «ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ». Κάνε κλικ σε αυτό για να προσθέσεις το επιλεγμένο προϊόν στο καλάθι.

  2. Μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι, θα ερωτηθείς αν θα συνεχίσεις τις αγορές σου (επιλογή «Συνέχεια αγορών») ή αν θέλεις να προχωρήσεις στην ολοκλήρωση της παραγγελίας (επιλογή «Παραγγελία»).

  3. Αφού πατήσεις την επιλογή «Παραγγελία», θα μεταφερθείς στο καλάθι.

  4. Εάν θέλεις να παραγγείλεις περισσότερα από ένα τεμάχια του επιλεγμένου προϊόντος, μπορείς να αυξήσεις την ποσότητα του στο καλάθι ή στην καρτέλα του προϊόντος.

  5. Εάν έχεις εκπτωτικό κωδικό, πληκτρολόγησέ τον στο πεδίο που θα εμφανιστεί αφού κάνεις κλικ στο συν που βρίσκεται στην ενότητα «Έχω εκπτωτικό κωδικό».

  6. Κάνε κλικ στο κουμπί «ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ» για να μεταβείς στην καρτέλα επιλογής του τρόπου πληρωμής και παράδοσης.

  7. Αν δεν είσαι συνδεδεμένος, θα μεταβείς στη σελίδα σύνδεσης. Σε αυτήν μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου, να δημιουργήσεις λογαριασμό ή να επιλέξεις την επιλογή «ΑΓΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ». Συνιστούμε να συνδεθείς στο λογαριασμό σου ή να δημιουργήσεις λογαριασμό, εάν πρόκειται για την πρώτη σου αγορά στο κατάστημά μας. Με το λογαριασμό, θα αποκτήσεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών, ώστε να μπορείς να κάνεις τις επόμενες αγορές ακόμα πιο γρήγορα!

  8. Επέλεξε τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο παράδοσης.

  9. Στο τελευταίο βήμα, κάνε κλικ στην επιλογή «ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ». Στη συνέχεια, θα δεις πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή της παραγγελίας προς υλοποίηση και τον αριθμό της παραγγελίας σου, ο οποίος καλό είναι να αποθηκευθεί.

 

Πως μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

 

Οι ειδικοί μας σε περιμένουν στο +48 17 247 22 20 από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 8:00-17:00 (ώρα Πολωνίας). Θες να παραγγείλεις τηλεφωνικά; Είναι πολύ απλό και δεν θα πάρει περισσότερο από λίγα λεπτά. Δες πως μπορείς να προετοιμαστείς για τηλεφωνική παραγγελία.

 

  1. Ετοίμασε τα στοιχεία σου:

  • Αριθμός επικοινωνίας (απαραίτητος για επικοινωνία με τον ταχυμεταφορέα).

  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

  • Διεύθυνση παράδοσης (πόλη, ταχυδρομικός κώδικας και οδός).

  • Μάρκα και μοντέλο μοτοσυκλέτας (χάρη σε αυτά θα επιλέξουμε γρηγορότερα τα προϊόντα για εσένα).

  1. Ετοίμασε τα αναγνωριστικά (ID) των προϊόντων πριν επικοινωνήσεις με τους ειδικούς μας στη γραμμή επικοινωνίας, καλό είναι να ελέγξεις τα αναγνωριστικά των προϊόντων που θέλεις να παραγγείλεις. Αυτό θα μειώσει το χρόνο της παραγγελίας στο ελάχιστο, χάρη στο οποίο θα σου παραδώσουμε τα προϊόντα ακόμα πιο γρήγορα. Μπορείς να βρεις τα αναγνωριστικά των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δες πού μπορείς να βρεις το αναγνωριστικό προϊόντος.

 

Εάν έχεις κινεζικό σκούτερ ή τετράτροχο, μέτρησε ακριβώς το ανταλλακτικό που θέλεις

να παραγγείλεις και δώσε τις διαστάσεις στον ειδικό μας. Μπορείς να έχεις αυτό το ανταλλακτικό στο χέρι κατά τη συνομιλία; Τέλεια, αυτό θα μας επιτρέψει να επιλέξουμε το καλύτερο προϊόν για σένα!

 

  1. Κάλεσε στο +48 17 247 22 20, πάτησε «1» στο πληκτρολόγιο για να συνδεθείς με το τμήμα τηλεφωνικών παραγγελιών και να δώσεις στον ειδικό τα αναγνωριστικά των προϊόντων που θέλεις να παραγγείλεις.

 

Ενημερώνουμε ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν της μοτοσυκλέτας, ο χρόνος που χρειάζεται για να συνδεθεί κανείς με έναν ειδικό μπορεί να είναι μεγαλύτερος από το συνηθισμένο. Ενθαρρύνουμε την υποβολή παραγγελιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα (δες πόσο απλό και γρήγορο είναι!). Δες πως να υποβάλεις παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Πρέπει να έχω λογαριασμό για να κάνω μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

 

Όχι, δεν χρειάζεται να έχεις λογαριασμό για να υποβάλεις μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά συνιστούμε τη δημιουργία λογαριασμού. Ο λογαριασμός είναι δωρεάν και χρειάζονται λίγα λεπτά για να δημιουργηθεί. Χάρη σε αυτό, θα έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών και θα κάνεις γρηγορότερα περαιτέρω αγορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

Είναι όλα τα προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέσιμα;

 

Σε κάθε προϊόν θα βρεις πληροφορίες για το αν έχουμε το συγκεκριμένο προϊόν σε απόθεμα και κατά προσέγγιση τον χρόνο ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Οι ειδικοί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σου εάν ο χρόνος υλοποίησης της παραγγελίας θα είναι μεγαλύτερος από αυτόν που αναφέρεται στην καρτέλα του προϊόντος.

 

Οι τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι τρέχουσες και τελικές;

 

Ναι, οι τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τρέχουσες ακαθάριστες τιμές και είναι τελικές.

 

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παραγγελίας στην απόδειξη;

 

Μπορείς να βρεις τον αριθμό παραγγελίας κάτω από τον γραμμωτό κώδικα στο κάτω μέρος της απόδειξης (δες το γράφημα παρακάτω).

 

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παραγγελίας στο τιμολόγιο;

 

Θα βρεις τον αριθμό παραγγελίας στο τιμολόγιο σε δύο σημεία: κάτω από τον γραμμωτό κώδικα στην επάνω δεξιά γωνία του τιμολογίου και κάτω από τον πίνακα σύνοψης παραγγελίας στο κέντρο του τιμολογίου από την αριστερή πλευρά (δες το γράφημα παρακάτω).

 

Γιατί το προϊόν από το καλάθι μου εξαντλήθηκε;

 

Το προϊόν δεσμεύεται αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας. Εάν είναι πολύ δημοφιλές ή στην αποθήκη βρίσκονται τα τελευταία τεμάχια, μπορεί να είναι διαθέσιμο όταν το προσθέσεις στο καλάθι, αλλά δεν είναι πια διαθέσιμο όταν προχωρήσεις στην οριστικοποίηση της παραγγελίας. Συνιστούμε να οριστικοποιήσεις γρήγορα την παραγγελία σου για να βεβαιωθείς ότι το προϊόν θα φτάσει στα χέρια σου.

 

Τι έγγραφα θα λάβω μαζί με τα προϊόντα που παρήγγειλα;

 

Σε κάθε παραγγελία επισυνάπτουμε ένα έντυπο επιστροφής / παραπόνων και μια απόδειξη. Επίσης περιλαμβάνονται οδηγίες χρήσης και κάρτα εγγύησης για όσα προϊόντα το απαιτούν.