check Δωρεάν αποστολή από 349,00 €
check Επιστροφές έως 14 ημέρες
check Πλήρωσε σε 30 ημέρες
check Χονδρική περιοχή - B2B

Αποστολή και παράδοση

Ποιες είναι οι επιλογές παράδοσης της παραγγελίας;

 

Κατά την υποβολή της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή τηλεφωνικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορες επιλογές παράδοσης. Γνώρισέ τες και επέλεξε την πιο βολική λύση.

 

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής στη χώρα και στο εξωτερικό;

 

Τα έξοδα αποστολής ποικίλλουν ανάλογα με τα προϊόντα της παραγγελίας. Μπορείς να δεις το τρέχον κόστος αποστολής για ένα συγκεκριμένο προϊόν στην καρτέλα του προϊόντος κάτω από το κουμπί «ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ».

 

Αποστολή στο εξωτερικό

 

  • Το ακριβές κόστος αποστολής της παραγγελίας στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπολογίζεται εισάγοντας τη διεύθυνση παράδοσης κατά την υποβολή της παραγγελίας.

  • Ενημερώνουμε ότι δεν αποστέλλουμε παραγγελίες σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Ποιος είναι ο χρόνος υλοποίησης της παραγγελίας;

 

Ο χρόνος υλοποίησης της παραγγελίας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος στην αποθήκη. Σε κάθε προϊόν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης (θα τον βρεις στον πίνακα κάτω από το κουμπί «ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ»). Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, δεν θα μπορείς να το προσθέσεις στο καλάθι.

 

Υπενθυμίζουμε ότι εργαζόμαστε από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 8:00-17:00 (ώρα Πολωνίας). Η υλοποίηση των παραγγελιών που υποβάλλονται τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες μπορεί να μπορεί να απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο από το συνηθισμένο.

 

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δωρεάν παράδοση της παραγγελίας;

 

Η δωρεάν παράδοση ισχύει μόνο για παραγγελίες των οποίων η διεύθυνση παράδοσης βρίσκεται στην Πολωνία. Εάν η αξία της παραγγελίας υπερβαίνει το όριο από το οποίο προβλέπεται η δωρεάν παράδοση, το σύστημα θα μειώσει αυτόματα το κόστος παράδοσης σε 0 PLN.

 

Θα ειδοποιηθώ όταν θα φτάσει η παραγγελία μου;

 

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σε ενημερώσουμε για την αποστολή του δέματος και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Θα λάβεις πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνου.

 

Μπορώ να ελέγξω το περιεχόμενο του πακέτου πριν πληρώσω το τέλος στον ταχυμεταφορέα;

 

Οι παραγγελίες παραδίδονται από ανεξάρτητη μεταφορική εταιρεία. Ο ταχυμεταφορέας δεν θα σου επιτρέψει να ανοίξεις το πακέτο πριν πληρώσεις το τέλος, επειδή το καθήκον του είναι αποκλειστικά και μόνο να παραδώσει το πακέτο άθικτο στην αναγραφόμενη διεύθυνση.

 

Βλέπεις ότι το πακέτο έχει υποστεί ζημιά; Άνοιξε το παρουσία του ταχυμεταφορέα μετά την πληρωμή του τέλους και την απόδειξη παραλαβής. Εάν βρεις μέσα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημία, θα λάβεις επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντων. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, ο ταχυμεταφορέας θα ετοιμάσει μια αναφορά ζημίας, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την καταγγελία.

 

Μπορεί το δέμα να αποσταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από εκείνη που καταχωρήθηκε κατά τη δημιουργία λογαριασμού;

 

Ναι, το δέμα μπορεί να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση. Κατά την υποβολή της παραγγελίας, το σύστημα εισάγει αυτόματα τα στοιχεία διεύθυνσης που παρέχονται κατά την εγγραφή του λογαριασμού. Εάν θέλεις να παραλάβεις την αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση, απλά εισήγαγε τη νέα διεύθυνση παράδοσης κατά την υποβολή της παραγγελίας.

 

Μπορώ να κλείσω ραντεβού με τον ταχυμεταφορέα για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;

 

Δεν μπορείς να κλείσεις ραντεβού με τον ταχυμεταφορέα για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης κατά την υποβολή της παραγγελίας. Οι ταχυμεταφορείς παραδίδουν πακέτα από τις 9:00 έως τις 17:00. Μερικοί ταχυμεταφορείς μπορεί να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σου τηλεφωνικά σχετικά με τις λεπτομέρειες της παράδοσης και τότε, θα έχεις την ευκαιρία να ορίσεις μία συγκεκριμένη ώρα παράδοσης.

 

Τι θα συμβεί με την αποστολή μου αν ο ταχυμεταφορέας δεν με βρει στην αναγραφόμενη διεύθυνση παράδοσης;



Εάν ο ταχυμεταφορέας δεν σε βρει στην αναγραφόμενη διεύθυνση παράδοσης, το πακέτο θα πάει στο σημείο παραλαβής DPD, όπου θα σε περιμένει 3 ημέρες. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, το πακέτο θα επιστρέψει σε εμάς.



Πως μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας μου;



Εάν δεν είσαι στο σπίτι ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο δεν μπορείς να παραλάβεις το δέμα από τον ταχυμεταφορέα στην αναγραφόμενη διεύθυνση την ημέρα της παράδοσης, μπορείς να αλλάξεις την ημερομηνία παράδοσης στην ιστοσελίδα της DPD: https://dpd.gr/en/