check Δωρεάν αποστολή από 349,00 €
check Επιστροφές έως 14 ημέρες
check Πλήρωσε σε 30 ημέρες
check Χονδρική περιοχή - B2B

Επιστροφές και παράπονα

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

 

Εάν αποφασίσεις να επιστρέψεις ένα προϊόν, θα πρέπει απαραιτήτως να καλύψεις το κόστος της επιστροφής και να οργανώσεις την αποστολή ο ίδιος/η ίδια.

 

Η επιστροφή και η αλλαγή προϊόντων από το εξωτερικό είναι δωρεάν;

 

Όχι, δεν καλύπτουμε το κόστος επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων και δεν οργανώνουμε αποστολές από άλλες χώρες με δικά μας έξοδα. Μόνο στην Πολωνία οι επιστροφές είναι δωρεάν (δες τους όρους και τις προϋποθέσεις).

 

Πως γίνεται η αλλαγή του προϊόντος;

 

Η αλλαγή προϊόντος συνίσταται στην επιστροφή του αγορασμένου προϊόντος και την υποβολή νέας παραγγελίας. Για παράδειγμα, αν παρήγγειλες ένα μπουφάν μοτοσυκλέτας, αλλά αποδείχθηκε μικρό, χρησιμοποίησε τη Φιλική Φόρμα (θα την βρεις εδώ) και επέστρεψε το προϊόν, έπειτα αγόρασε ένα μπουφάν σε μεγαλύτερο νούμερο υποβάλλοντας ξεχωριστή παραγγελία. Ενημερώνουμε ότι η αλλαγή προϊόντων είναι δυνατή μόνο σε περιπτώσεις που οι τιμές των προϊόντων συμπίπτουν.

 

Πως να επιστρέψω ένα προϊόν ή να υποβάλω παράπονα (καταγγελία);

 

Θέλουμε κάθε πελάτης του καταστήματός μας να έχει πρόσβαση σε όλα τα δικαιώματα καταναλωτών. Για τη διευκόλυνσή σου, παρέχουμε δύο μορφές επιστροφής προϊόντων και παραπόνων: με και χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο.

 

Επιστροφή προϊόντος ή παράπονα, όταν έχεις πρόσβαση στο Διαδίκτυο:

 

  1. Πήγαινε στο www.gmoto.pl/reklamacje.

  2. Συμπλήρωσε τη Φιλική Φόρμα. Θα πάρει μόνο λίγα λεπτά!

  3. Εντός 24 ωρών (μόνο για εργάσιμες ημέρες) από την αποστολή της αίτησης, ο ειδικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα σε ενημερώσει για τις περαιτέρω διαδικασίες.

 

Επιστροφή προϊόντος ή παράπονα, όταν δεν έχεις πρόσβαση στο Διαδίκτυο:

 

  1. Συμπλήρωσε με ευανάγνωστα γράμματα το έντυπο επιστροφής ή παραπόνων, το οποίο επισυνάπτουμε στη συσκευασία μαζί με την παραγγελία. Δεν έχεις έντυπο; Δεν πειράζει, μπορείς να το κατεβάσεις στο https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (απαραίτητη η πρόσβαση στο διαδίκτυο).

  2. Συσκεύασε προσεκτικά το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις ή για το οποίο θέλεις να υποβάλεις παράπονα. Επισύναψε στο πακέτο συμπληρωμένο το έντυπο επιστροφής ή παραπόνων και την απόδειξη/τιμολόγιο. Εάν έχεις χάσει την απόδειξη αγοράς, βεβαιώσου ότι το έχεις επισημάνει στο προβλεπόμενο σημείο στο έντυπο.

  3. Στείλε το δέμα στη διεύθυνση «Sklep Gmoto, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut». Αφού λάβουμε το πακέτο και το επαληθεύσουμε, ο ειδικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

 

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παραγγελίας στο τιμολόγιο;

 

Θα βρεις τον αριθμό παραγγελίας στο τιμολόγιο σε δύο σημεία: κάτω από τον γραμμωτό κώδικα στην επάνω δεξιά γωνία του τιμολογίου και κάτω από τον πίνακα σύνοψης παραγγελίας στο κέντρο του τιμολογίου από την αριστερή πλευρά (δες το γράφημα παρακάτω).

 

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παραγγελίας στην απόδειξη;

 

Μπορείς να βρεις τον αριθμό παραγγελίας κάτω από τον γραμμωτό κώδικα στο κάτω μέρος της απόδειξης (δες το γράφημα παρακάτω).

 

Σε πόσο χρόνο θα εξεταστούν τα παράπονά μου ή η επιστροφή;

 

Έχουμε 14 εργάσιμες ημέρες για να εξετάσουμε τα παράπονα ή την επιστροφή. Συνήθως τα εξετάζουμε πολύ πιο γρήγορα, μέσα σε λίγες εργάσιμες ημέρες. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες η διαδικασία παραπόνων διαρκεί περισσότερο από 14 ημέρες, επειδή εξαρτάται, για παράδειγμα, από τον προμηθευτή ή τον κατασκευαστή του προϊόντος.

 

Δεν έχω έντυπο επιστροφής ή παραπόνων. Πού μπορώ να το κατεβάσω;

 

Μπορείς να κατεβάσεις το έντυπο επιστροφής ή παραπόνων στη διεύθυνση: https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf.

 

Θυμήσου ότι ο ταχύτερος και πιο πρακτικός τρόπος επιστροφής προϊόντος ή παραπόνων είναι η ηλεκτρονική Φιλική Φόρμα, την οποία θα βρεις εδώ.

 

Το προϊόν που παρέλαβα έχει υποστεί ζημία/είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

 

Εάν το προϊόν που παρέλαβες έχει υποστεί ζημία ή είναι ελαττωματικό, μπορείς εύκολα να το επιστρέψεις συμπληρώνοντας τη Φιλική Φόρμα. Δες πώς γίνεται.

 

Έλαβα ένα προϊόν εκτός παραγγελίας. Τι πρέπει να κάνω;

 

Εάν η συσκευασία σου περιέχει ένα προϊόν ή προϊόντα εκτός της παραγγελίας (π.χ. σου στείλαμε προϊόντα που δεν έχεις παραγγείλει), συμπλήρωσε τη Φιλική Φόρμα και ο ειδικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου εντός 24 ωρών (μόνο για εργάσιμες ημέρες). Δες πώς να συμπληρώσεις τη φόρμα.

 

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν με αντικαταβολή;

 

Δεν δεχόμαστε αποστολές με αντικαταβολή. Εάν θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν σε εμάς, συμπλήρωσε την ηλεκτρονική ή έντυπη φόρμα επιστροφής ή παραπόνων. Δες πώς γίνεται να επιστρέψεις σωστά τα προϊόντα σε εμάς.

 

Πως να συσκευάσω τα προϊόντα που θέλω να επιστρέψω;

 

Τα προϊόντα πρέπει να συσκευάζονται προσεκτικά ώστε να μην προκληθούν ζημίες κατά τη μεταφορά. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις την ίδια συσκευασία με την οποία παρέλαβες την αποστολή.

 

Δεν έχω απόδειξη στην οποία αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας και θέλω να επιστρέψω το προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

 

Εάν δεν έχεις απόδειξη ή τιμολόγιο όπου αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας, το μόνο που χρειάζεται είναι να συνδεθείς στο λογαριασμό που διατηρείς στο Gmoto και να μεταβείς στην καρτέλα «Οι παραγγελίες μου». Μπορείς επίσης να βρεις τον αριθμό παραγγελίας στα μηνύματα SMS και e-mail που σχετίζονται με την παραγγελία.

 

Να θυμάσαι ότι κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής ή έντυπης φόρμας επιστροφής ή παραπόνων, πρέπει να σημειώσεις στο αντίστοιχο πεδίο ότι δεν έχεις απόδειξη αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).

 

Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

 

Με την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος από την παραγγελία σου, θα λάβεις πλήρη επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Θα δώσεις αριθμό τραπεζικού λογαριασμού για την επιστροφή κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής ή έντυπης φόρμας επιστροφής ή παραπόνων. Τα χρήματα θα φτάσουν στο λογαριασμό σου ακόμα και σε 72 ώρες!

 

Δεν έλαβα κάρτα εγγύησης μαζί με το προϊόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να υποβάλλω παράπονα για το συγκεκριμένο προϊόν;

 

Κάθε προϊόν έχει εγγύηση κατασκευαστή και υπόκειται σε καταγγελία, ωστόσο κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελούν τα ηλεκτρικά είδη, όπως λαμπτήρες, πηνία, ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και ρυθμιστές τάσης. Ενημερώνουμε ότι οι μπαταρίες μοτοσυκλετών υπόκεινται σε καταγγελία μόνο εάν διαθέτουν κάρτα εγγύησης.

 

Μπορώ να επιστρέψω ένα μεταχειρισμένο προϊόν;

 

Μόνο τα προϊόντα που δεν παρουσιάζουν σημάδια χρήσης μπορούν να επιστραφούν. Ωστόσο, εάν το αγορασμένο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό κατά τη διάρκεια της χρήσης, τότε μπορείς να υποβάλεις παράπονα για αυτό. Στην περίπτωση μηχανικών ειδών, θα πρέπει να πιστοποιείται η ορθότητα της συναρμολόγησης για να εξεταστεί η επιστροφή του προϊόντος.

 

Κατά την επιστροφή του προϊόντος, συμπερίλαβε όλα όσα έλαβες κατά τη διάρκεια της αγοράς (π.χ. άθικτο κουτί, οδηγίες χρήσης, κάρτα εγγύησης κ.λπ.). Τα ρούχα, τα παπούτσια και τα κράνη πρέπει να έχουν τα πρωτότυπα καρτελάκια. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα, στις καρτέλες των μη επιστρεπτέων προϊόντων αναγράφεται η σχετική πληροφορία.

 

Δεν έχω απόδειξη και θέλω να επιστρέψω το προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

 

Κατά την επιστροφή ενός προϊόντος για το οποίο δεν έχεις απόδειξη αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο), πρέπει να επιλέξεις το πεδίο «Δηλώνω ότι έχω χάσει την απόδειξη» στην ηλεκτρονική ή έντυπη φόρμα επιστροφής ή παραπόνων και να υπογράψεις δίπλα σε αυτό.

 

Εάν επιστρέψω ένα προϊόν και το αλλάξω με ένα άλλο, πρέπει να πληρώσω για την αποστολή του νέου προϊόντος;

 

Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν, με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιείς την ηλεκτρονική Φιλική Φόρμα. Ωστόσο, η αλλαγή του προϊόντος αντιμετωπίζεται ως νέα παραγγελία, οπότε πληρώνεις ξεχωριστά για την αποστολή του. Ωστόσο, εάν η επιστροφή του προϊόντος και η αλλαγή του σχετίζεται με δικό μας λάθος, τότε όλη η διαδικασία είναι εντελώς δωρεάν, ανεξάρτητα από το αν η καταγγελία γίνεται ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά ή ταχυδρομικά.

 

Τι πρέπει να κάνω εάν ο αριθμός των προϊόντων από την απόδειξη/τιμολόγιο δεν αντιστοιχεί στον αριθμό των προϊόντων στο πακέτο;

 

Εάν το δέμα που παρέλαβες δεν έχει υποστεί ζημιά (ταινία ή συσκευασία), χρησιμοποίησε τη Φιλική Φόρμα που θα σου επιτρέψει να αναφέρεις γρήγορα τη μη συμμόρφωση του περιεχομένου του δέματος με την παραγγελία. Εντός 24 ωρών (σε εργάσιμες ημέρες) θα σε ενημερώσουμε για την περαιτέρω διαδικασία. Ο ειδικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα πακέτο που έχει ζημιωθεί;

 

Όλες οι παραγγελίες συσκευάζονται από εμάς με τη μεγαλύτερη ακρίβεια, χάρη στην οποία τα προϊόντα που αγοράζεις είναι κατάλληλα προστατευμένα. Να θυμάσαι ότι κάθε πακέτο καλύπτεται με ταινία της εταιρείας με το λογότυπο Gmoto. Σε περίπτωση που η ταινία ή η συσκευασία έχει ζημιωθεί, είναι απαραίτητο να ανοίξεις τη συσκευασία παρουσία του ταχυμεταφορέα για να ελέγξεις ότι το περιεχόμενό της είναι σύμφωνο με την παραγγελία και ότι το προϊόν δεν υπέστη ζημία κατά τη μεταφορά.

 

Εάν τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημία ή κάτι λείπει, ο ταχυμεταφορέας υποχρεούται να συντάξει αναφορά ζημίας (δεν χρειάζεται να το κάνει αμέσως, ανάλογα με την εταιρεία, μπορεί να χρειαστούν ακόμα και αρκετές ημέρες). Σε περίπτωση που παρατηρήσεις ότι η συσκευασία έχει υποστεί ζημία μετά την αναχώρηση του ταχυμεταφορέα, επικοινώνησε οπωσδήποτε με την εταιρεία ταχυμεταφορών.